יום שלישי, 18 בספטמבר 2012

ביקורת מוצרים לשפתיים של KORRES

היי לכולם,
בדיוק בתקופה הזו שמזג האוויר משתנה מחם ודביק לנעים וסגרירי, האזורים שהכי מתבטא בהם היובש, לפחות אצלי, הם הידיים והשפתיים.
בכל מקרה, אני תמיד חייבת למרוח את השפתיים בלחות לפני השינה, אחרת אני קמה בבוקר עם יובש מטורף.
לכן אני מתנסה בהרבה מוצרים לשפתיים, ואני שמחה לגלות שמה שקניתי רק כי היה נראה לי מציאה במחיר, התגלה כשיחוק רציני של חברה מעולה ומוצרים נפלאים, שאתמיד לקנות אותם.
החברה המדוברת היא KORRES, שלא אלאה אתכם בהסברים על החברה, אבל זו חברה שמתהדרת במוצרים טבעיים, ואני יודעת שמוצרי הדגל שלה קשורים ללחות לשפתיים.
הגעתי לקניית המוצרים דרך (כמובן) סטרוברי.נט שהציע מארז נשקרא LOVE YOUR LIPS COLLECTION בכ-50 ש"ח בלבד (עכשיו נמכר ב- 86.5 ש"ח, לחצו כאן כדי להגיע לעמוד).

סגור
יצאנו לחופשי (מימין לשמאל)- חמאת שפתיים, "זיגוג" שפתיים, צבע לשפתיים


המארז כלל את המוצרים הבאים:
1. Lip butter Jasmine - המוצר המנצח מבחינתי!
KORRES LIP BUTTER JASMINE











מוצר מדהים-מדהים-מדהים! חמאת שפתיים עם התחושה הכי מופלאה שיצא לי לחוש לגבי מוצר כלשהו. ניסיתי לתאר לעצמי בראש איך זה מרגיש כדי לדעת איך להעביר אליכם את התחושה, ואני רק יכולה לתאר את זה כשמיכה מפנקת שעוטפת את השפתיים ברכות. הרבה חמאות לשפתיים מרגישות מאד שמנוניות  אבל אחרי רגע מתייבשות והשפתיים מרגישות כאילו ניקזו מהן את האוויר, אבל לא זו! היא מדהימה, עושה שפתיים רכות ו"פופיות" וממש נותנת תחושה נעימה שנשארת לאורך זמן, בבוקר כשאני קמה השפתיים עדיין נעימות.
כל כך התלהבתי מהמוצר הזה, שמיד הלכתי ובדקתי מה עוד יש בסטרוברי.נט וגיליתי מבצע שלצערי אזל מהמלאי, של 3 חמאות שפתיים בטעמים גויאבה, רימון ומנגו ב- 80 ש"ח בלבד. מזל שקניתי, אבל זה עדיין לא הגיע אליי, בטח מתעכב בגלל החג, אעדכן בהתרשמות שלי משאר המוצרים בסדרה כשהם יגיעו אליי.

2. Raspberry liquid lipstick
KORRES Raspberry liquid lipstick










שפתון במרקם נוזלי בצבע פטל ורוד עמוק מקסים. מרחתי אותו באופן עדין ביותר עם האצבע באיזו פעם שיצאתי, והוא נראה יפה מאד ויחסית עמיד (דהה עם אוכל ושתייה אבל בצורה מכובדת). אני מניחה שבחורף אשתמש בו עם מריחה קצת יותר "כבדה" למראה יותר דרמטי. המרקם שלו נעים, לא דביק בכלל ולא מייבש את השפתיים.

3. Lip butter glaze Jasmine
KORRES Lip butter glaze Jasmine













מוצר די מאכזב מבחינתי. חשבתי שזה כמו חמאת השפתיים רק בשפופרת, כך שיותר נח לשים בתיק ולמרוח במהלך היום (כי אני שונאת לדחוף ידיים לצנצנת ולמרוח על השפתיים כשאני באמצע יום עבודה, זה מרגיש לי מלא בקטריות), אבל לצערי זו מעין משחה מבריקה, שהצבע שלה לא מחמיא לשפתיים שלי (אפילו שזה נראה די NUDE), והיא כמובן מחזיקה מעמד רק עד השנייה הראשונה שבה השפתיים נוגעות במשהו (ואצלי זה קורה די מהר כי אני מכורה לבקבוק מים שלי).
לכן לא יצא לי להשתמש בזה יותר מדי, אני לא מסתדרת עם המוצר הזה כל-כך. מדי פעם אני מורחת אותו אם הוא בקרבת מקום אבל מבין כל המוצרים הוא הכי פחות שימושי לי. עם זאת, גם הוא מעניק תחושה מאד נעימה לשפתיים, כל עוד הוא על השפתיים...

יש ל-KORRES עוד המון מוצרים, יהיה מעניין להתנסות בהן. ואם מישהי רוצה להמליץ על מוצר שלהם, או כמובן כל מוצר אחר אני אשמח לשמוע.
ואם מישהי קונה בעקבות ההמלצה, תספרו מה אתן חושבות, ואם התיאור הפיוטי שלי ל"שמיכה על השפתיים" תואם את המציאות, כי זה פשוט כל כך מדהים שאין דרך לתאר את זה! :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה