יום שני, 8 באוקטובר 2012

רכישת איפור מארה"ב

היי לכולם,
למזלי הטוב, התברכתי בהרבה קרובי משפחה שחיים בחו"ל, בעיקר בארה"ב ברוכת המותגים והמוצרים.
העובדה הזו מאפשרת לי באופן תדיר לקנות ולהתנסות בהמון מוצרים שאין בארץ, או שנמכרים בארץ במחירים גבוהים.
אבל אני מבינה שלא לכולם יש את הפיריבלגיה הזו, ולכן אני רוצה להציע משהו באופן ניסיוני-
שירותי רכישה אישיים מארה"ב, או כמו שאני נהנית לחשוב על זה- תנו לי להיות הדודה שלכם בחו"ל! :-)

אז איך זה יעבוד?
1. בשלב הראשון אוכל לרכוש מוצרים של החברות הבאות:
Bare Escentuals
Bobbi Brown
Make Up Forever
Clarins
Clinique
Estee Lauder
Lancome
MAC
Origins
Urban Decay
NARS
Benefit Cosmetics
Sigma Beauty
או מתוך האתר של SEPHORA או MACY'S

נניח שאתן רוצות מוצר מאחת החברות הללו- כל מוצר, טיפוח או איפור - תשלחו אליי לינק למוצר, עם הפרטים שלו (כגון שם המוצר, צבע, גודל, כמות וכדומה).

2. בשלב הבא אבדוק מה מחירו המלא (קחו בחשבון שבמרבית האתרים המחיר אינו כולל מע"מ בסך של כ-9% פחות או יותר בארה"ב) וכן חישוב של עלויות נוספות בהבאתו לארץ. לאחר מכן אשלח אליכם מייל ובו העלות הנדרשת למוצר.
מיותר לציין שכל המוצרים חדשים, באריזה מקורית סגורה ונרכשים במיוחד מבתי הכלבו בארה"ב, כן? זה לא רכישה מיד שנייה או ממחסן של עודפים, הכל טרי ולפי דרישה.

3. במידה ותאשרו את התנאים והמחיר, התשלום יתבצע דרך PAYPAL במייל אישי שתקבלו חזרה. זו האופציה המועדפת כיוון שמאפשר הגנה מלאה על פרטי כרטיס האשראי גם למוכר וגם לקונה ומונע הונאות רכישה.

4. לאחר העברת תשלום המוצרים יגיעו לארץ, משם אשלח אותם ב-2 אופנים:
באזור השרון והמרכז - אוכל למסור באופן אישי (תלוי במקום המדויק אבל אשתדל להתחשב)
באזורים מרוחקים יותר אשלח בדואר רשום. כמובן שכל עלויות המשלוח- עליי :)

תנאים והגבלים
1. חייבים להיות משתמשים רשומים בבלוג (קל, חינם וכיף!).

2. אין החזרות, החלפות או ביטולים ברגע שהתשלום מועבר. הסיבה היא שהמוצרים נרכשים במיוחד עבור דרישה ספציפית . בנוסף, תחשבו שהייתם קונים את המוצר בטיול בחו"ל וחוזרים לארץ, זה בלתי אפשרי להחזיר לחנות...
בנוסף, על מוצרי קוסמטיקה יש הגבלים רבים ונוקשים על החזרה לחנות, לכן קחו זאת בחשבון כשאתם מבקשים מוצר מסוים. אם זה מוצר שנמכר בארץ כדאי ללכת לחנות ולבחון את הצבעים. בנוסף, כדאי לוודא את המחיר בארץ כדי לבדוק שזה משתלם מבחינה כלכלית.

3. כרגע אני מגבילה את הקנייה ל-2 מוצרים עבור רוכש/ת.

4. תאריכים:
ניתן להעביר בקשות עד ה-13/10 (יום שבת הקרוב).
תוך 24 שעות אני אחזור אליכם במייל עם המחיר המבוקש.
במידה ותאשרו את המחיר וההגבלים התשלום חייב להתבצע דרך PAYPAL עד ה- 16/10 (יום שלישי הבא).
המוצרים יגיעו לארץ שבוע למחרת ויימסרו עד ה-26/10 (באופן אישי או בדואר כפי שנרשם קודם, קחו בחשבון שלמקומות מרוחקים ייקח לדואר כשבוע נוסף להגיע).
*אין אפשרות להתגמש בתאריכים, בקשה או אישור שיגיעו באיחור לא יטופלו*

5. קרה ופספסתם את המועד? לא נורא.
אני אעדכן ואפרסם בבלוג כל פעם אילו תאריכים מאפשרים לי רכישה של מוצרים נוספים (יהיו לא מעט מועדים שכאלה).

בכל שאלה ניתן לפנות אליי במייל- ipurlahamonim@gmail.com  וכמובן אם יש בקשות נא לשלוח אליי למייל הזה.

מאחלת לכולם שופינג נעים וחזרה קלה לשגרה ;)
ליבי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה