יום שלישי, 10 באפריל 2012


היי,
אני ליבי, והאהבה שלי היא כל מה שקשור ביופי וטיפוח, ברמה אובססיבית כמעט...
אני אוהבת לקנות ולהתנסות במוצרים, בעיקר של חברות מחו"ל, רצוי כאלה שלא מוכרות בכלל.
כל החברים שלי תמיד באים להתייעץ ולשאול שאלות בנושא, והחלטתי שלהקים בלוג יהיה רעיון טוב לתת במה לדברים שאני מתנסה בהם.
כרגע אני לא ממש מעוניינת ללמוד איפור באופן מקצועי, אבל כן רציתי לדעת להתאפר באופן יותר איכותי.
היות ואני מאד אוהבת ללמוד דברים לבד, התחלתי לצפות במאפרים וגורואים ביוטיוב, התנסיתי בטכניקות שונות, ואני יכולה להגיד שהתוצאות לא רעות.
נכון, אני לא מאפרת, אבל בדיוק לשם כך הבלוג קיים - כדי להראות שכל אחת יכולה לעשות את זה, כי איפור זה כיף!
יש בלוגים וערוצי YOUTUBE של מאפרים שאני עוקבת אחריהם באדיקות, ואני אשתדל לפרסם בבלוג חידושים, טיפים ואת הביקורות הכי מוצלחות שאני מצליחה לאסוף ברשת, וכמובן הרבה מאד מההתנסות האישית שלי.

תירשמו, תכתבו, תגיבו - אני אעריך זאת מאד!
לשאלות, הערות והארות תפנו אליי- ipurlahamonim@gmail.com

וגם הבהרה קטנה:
את כל המוצרים אני רוכשת בעצמי, לא מקבלת מתנות מאף אחד ולא חייבת טובות לאף אחד :)
לא מאמינה שזה ישתנה, אבל אם אי פעם אקבל משהו בחינם או במטרה לבקר אתם תהיו הראשונים שתדעו, טוב?

נשיקות,
ליבי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה