יום שני, 9 באפריל 2012

הקיץ הגיע, זמן ללק חדש

איזה כיף שהקיץ הגיע!
מתחילים להוציא את החולצות הקצרות ויש תחושה של אופטימיות, כיף! :)
בתקופה הזאת תמיד בא לי לקנות לקים חדשים וצבעוניים שיעמיקו את התחושה הכייפית.
במקרה הייתי ביריד של חבר והיו מבצעים על לקים של ג'ייד.
פשפשתי קצת בדאמפ שהיו בו את כל הצבעים, ולפתע נחו עיניי על צבע מהמם!
הצבע הוא TANGERINE 414- מעין כתום-קורל עם שמץ של גוון ורדרד. כמובן שמיד מרחתי אותו וצילמתי כדי לשתף אתכם-


strike a pose fingers

רציתי להוסיף קישור לאתר של ג'ייד כדי שתוכלו לבחון אותו גם שם, אבל מישהו פישל בקטגורייה של הלקים וכל הצבעים והשמות מופיעים בכתב קטנטן ובלתי קריא. אז תצטרכו לסמוך על התמונות המצורפות כעדות חיה...
הלק עצמו נמרח מאד יפה, המרקם שלו קצת עבה אבל הצבע אטום ומספיק למרוח שכבה אחת.
לגבי העמידות- כמעט כמו כל לק אחר (שהוא לא ג'ל), אחרי 3 ימים הוא התחיל להתקלף.
היות ואני פרפקציוניסטית הסרתי אותו, כי אני לא מסוגלת ללכת עם צבע כזה בולט וקילופים בציפורניים, זה מחליא אותי.
אבל זה ללא ספק הלק שלי לקיץ!
יש לג'ייד לק נוסף שנקרא לדעתי CORAL EXPOSURE, הוא ממש דומה ל-TANGERINE אבל טיפה יותר ורדרד. לא קניתי אותו, אבל  גם הוא מומלץ ביותר!

תיהנו ויום מהמם! :)

**עדכון**
לגבי המחיר של הלק, קניתי אותו במבצע ביריד "חבר" והוא עלה לי כ-11 ש"ח
אבל יש עכשיו מבצע יותר שווה בניו פארם- כל לק עולה 20 ש"ח ויש מבצע של 1+1
אז לכו על זה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה