יום שבת, 31 במרץ 2012

מאק ויוה גלאם - ניקי מינאז'

כדי להירגע קצת מהחנות של אינגלוט, נכנסתי למאק...DON'T JUDGE ME! :)
כל שנה (?) מאק מוציאה שפתון מיוחד מסדרת ויוה גלאם, שכל הכנסותיו מיועדות למלחמה באיידס.
בדרך כלל השפתונים מגיעים בצבעים וגימורים מיוחדים.
השנה הוחלט על שיתוף פעולה של ריקי מרטין (היישר מתהומות הנשייה) וניקי מינאז' המגניבה.
ככה נראית המודעה, שצולמה על ידי הצלם האהוב עליי ביותר בתבל- דיוויד לה שאפל (חולה עליך!)-

התמונה באדיבות גוגל

למען האמת הצבע לא ממש דומה לצבע של השפתון במקור, וטוב שכך! במודעה הצבע הוורוד נראה חיוור ופסטלי, כמעט כמו הויוה גלאם של ליידי גאגא שיצא שנה שעברה, והם בכלל לא דומים.
שפתונים ורודים בהירים בד"כ לא נראים עליי משהו כי אני מאד בהירה והם גורמים לי להיראות מאד חיוורת.
אבל השפתון הזה מאד מחמיא, אני מניחה שגם לבהירות וגם לבחורות עם צבע עור כהה יותר.
יש לו גוון פוקסיה-קורל שממש קשה לתאר, אבל הוא ישתלב מעולה עם כל צבעי הקיץ הזוהרים שכבר מתחילים לראות בחנויות...



המוכרת שמה לי אותו בחנות לפני שהלכתי ללימודים, וקיבלתי עליו ים של מחמאות מבנות שלומדות איתי, וזה תמיד סימן טוב :)

העלות של השפתון היא 89 שקלים. יש גם שפתון לחות של ריקי מרטין, אבל עזבו אותי באמא ש'כם...

2 תגובות:

  1. אם יש רק שפתון של ניקי, אז למה גם ריקי מרטין מופיע שם ?



    מוצרי איפור

    השבמחק
    תשובות
    1. היי אפרת, יש שפתון לחות של ריקי מרטין (נראה לי כמו וזלין...), אבל הוא לא ממש עניין אותי, ציינתי את זה במשפט האחרון בפוסט :)

      מחק