יום שני, 5 במרץ 2012

שגרת טיפוח בחורף

היי לכולם,
זהו, קיבלתי החלטה לעדכן את הבלוג על בסיס קבוע, וגם להפסיק לפחד ולהתחיל לפרסם אותו.
אז ייה לי, אני מקווה שאעמוד בזה :)

אני יודעת שאוטוטו החורף כבר נגמר, אבל עדיין קר וגשום, והאוויר עדיין יבש.
ואם בקרוב הקיץ יצוץ, תשתדלו לזכור את המוצרים האלה לחורף הבא - כי הם פשוט מעולים!

העור שלי לא ממש סגור מה הוא באמת- בקיץ הוא לח ושמנוני, בחורף הוא יבש וצחיח
מן הפרעת אישיות שכזו...
כמו שראיתם בפוסט הראשון, יש לי די הרבה מוצרים לקיץ, אבל האמת היא שבדרך כלל אני לא אוהבת להעמיס עליו שכבות של מוצרים פשוט כי זה בלתי נסבל ואני מזיעה תוך שנייה.
בחורף לעומת זאת, המצב שונה.
החורף הזה היה משהו מיוחד, כי העור שלי פשוט לא הפסיק להתקלף באזור המצח והלחיים. היו לי ממש פיסות עור קטנטנות תלויות בין שמיים לארץ (ואם זה לא תיאור מגעיל אז אני לא יודעת מה כן...)
כל מה שניסיתי לא עזר! ניסיתי להחליף את הקרם Active Moist של דרמלוג'יקה לקרם עשיר יותר, ולכן קניתי קרם שלהם שנקרא Skin Smoothing Cream שמיועד לעור יבש. למען האמת, הקרם היה מאד כבד והרגשתי שלמרות שהוא עשיר הוא בכלל לא נספג בעור. מעין תחושה משונה שהוא פשוט נערם על העור אבל לא ממש נספג בו.
גם העור שלי הרגיש את זה והעור המתקלף לא נעלם.
בנוסף, אני כל הזמן מצוננת בחורף הזה, באופן תמידי ואני מקנחת את האף המון וגם הוא סובל מהתקלפויות באזור הנחיריים (איכסה).
כשסיימתי את הקרם תהיתי מה לעשות, כבר המון זמן שלא השתמשתי בקרמים של חברות אחרות מלבד דרמלוג'יקה, ולא ידעתי איזה קרם של איזו חברה כדאי לי לקנות.
ואז נזכרתי בג'וליה מ- Misschievous , שגרה בשוויץ (מקום קריר ויבש לכל הדעות) וסיפרה על שגרת החורף שלה. בין היתר היא ציינה את הקרם Toleriane riche של חברת La Roche Posay. התחלתי להתעניין לגביו באינטרנט וגיליתי שהרבה אנשים משתמשים בו. 
בגלל שאני לא אוהבת לקנות מוצרים בארץ (יקר!יקר! יקר!) בדקתי באיזה אתרי מכירות יש אותו, ושמחתי לגלות שסטרוברי.נט האהוב מחזיק מגוון ממש רחב של המוצרים, גם הוא ביניהם. והמחיר שלו- זיל הזול! כ-95 ש"ח לפני הנחה (לי יש הנחת נאמנות של 10% בכל קנייה כי צברתי שם וותק נכבד..) והמשלוח חינם. 
למען האמת לא בדקתי כמה הוא עולה בארץ, אני מניחה שיותר.
כשהקרם הגיע ומרחתי אותו בפעם הראשונה כל הקילופים והעור היבש נעלמו בן רגע!
זה פשוט פעל כמו קסם. 
גם כשקמתי בבוקר העור היה חלק, בלי קילופים. הקרם לא הופך את העור שלי לשמנוני ולא מוציא לי חצ'קונים (ואני די רגישה עם קרמים עשירים). בקיצור- מציאה אמיתית!
כיוון שהמוצר מגיע באריזת 40 מ"ל ואני "שותה" אותו, כבר הזמנת שפופרת חדשה :)
אבל זה אמור להספיק לי עד שיתחמם פה, בקיץ ממילא אחליף לקרם הרבה יותר קליל.

כשעברתי על המגוון של המוצרים נתפסתי על מוצר נוסף שנקרא Mela-D מבית לה רוש פוזה. זה סרום של 30 מ"ל שעולה 215 ש"ח ותפקידו בכח הוא לטשטש סימנים של פיגמנטציה בזכות מרכיבים של חומצה קוג'ית (שאני יודעת שעוזרת לפיגמנטציה) ומשהו שנקרא LHA שאין לי מושג מהו...
יש לי שריטה עמוקה בכל מה שקשור לפיגמנטציה בפנים, כי אני סובלת מזה, בעיקר בשל העובדה המצערת שאני מאד אוהבת להוציא לעצמי שחורים, לפוצץ חצ'קונים ולהוריד שערות עם פינצטה (כל מה שכתוב במדריך תחת "דברים שאסור לעשות לעולם"), לכן אני בחיפוש מתמיד אחרי מוצרים טובים שמטפלים בזה.

זה סרום שמגיע במרקם שבין נוזל לג'ל (מעין נוזל סמיך) עם טפטפת כך שלא מזהמים את המוצר. מאד פשוט ונח, אני מורחת אותו על כל הפנים מתחת לקרם לחות, ונזהרת מאזור העיניים. לא צריך לפחד ולמרוח רק על הכתמים, הוא בטוח לשימוש. צריך למרוח רק פעם ביום, ביום או בלילה. אני בוחרת בלילה, אחרת בבוקר צריך להיזהר מחשיפה לשמש ולמרוח קרם הגנה ואין לי סבלנות כרגע. אני גם מאמינה שבלילה החומרים האלה פועלים טוב יותר.
בניגוד לסרום של קליניק שהיה מזעזע ולא עשה שום פעולה רלוונטית, משימוש של כחודש בסרום הזה אני באמת רואה הבדל, כל מיני כתמים שהיו לי מתחילים להתבהר והעור נראה יותר חלק. מעולה! לדעתי אני אסיים אותו ואז אחזור אליו בחורף הבא :)

לגבי קרם עיניים, אני משתמשת בקרם של Origins שנקרא Eye Doctor. גם אותו קניתי בסטרוברי.נט (חיפשתי עבורכם באתר כדי להוסיף קישור אבל הוא כבר לא מוצע למכירה, לכן הנה קישור לאתר של החברה). אני חושבת שהוא עלה באזור ה-120 ש"ח עבור 15 מ"ל של מוצר (סטנדרטי...) ולמען האמת הוא שומדבר מיוחד. פשוט קרם עיניים, נספג נחמד, לא גורם לדמעות או כאבי ראש (אל תתפלאו, לפעמים זה קורה לי), לא עשה דלקות. נחמד אך סתמי.
לא חושבת שארכוש אותו שוב, אולי אקנה קרם עיניים של לה רוש פוזה? אין לדעת...
כרגע אני מחכה לסיים את מה שנשאר ואז אחליט.

אז ככה נראים המוצרים, מקווה שתנסו אותם גם ואם יש לכם המלצות נוספות אני אשמח לשמוע!

מימין - קרם עיניים Eye Doctor, קרם לחות Toleriane Riche, סרום להעלמת פיגמנטציה- Mela-D


2 תגובות:

  1. בזכותך גיליתי את סטרוברי.נט וקניתי שם במחיר זול בהרבה את קרם שמונה השעות של אליזבת ארדן- תודה לך ואחלה בלוג!!

    השבמחק
  2. תקשיבי, מאז שגיליתי את סטרוברינט אני לא קונה כמעט כלום בחנויות הרגילות! המחירים שם פשוט מעולים, בהרבה מקרים גם מאד קרובים למחירים בחו"ל, למשל הקרם של אליזבת' ארדן עולה לדעתי מחיר מאד דומה למחיר המקורי בארה"ב, וזול במאות אחוזים ממה שמוכרים אותו בארץ, פשוט שערורייה!
    אני אעלה פוסט על כל האתרים שמהם אני מזמינה באינטרנט ועושים משלוחים, כולל מה שווה להזמין מכל אחד וכו'.
    :-)

    השבמחק