יום שבת, 31 במרץ 2012

הבלוג בתדהמה! או: הדבר הטוב הבא שלא ידעתם עליו (אולי)

לפעמים מרוב רצון טוב מפספסים משהו שקורה מתחת לאף..
וזה בדיוק מה שקרה לי עם המותג שתיכף אספר לכם עליו.
חלק ניכר מה"ייעוד" של הבלוג, כפי שאני רואה אותו בעיני רוחי, הוא לחפש מותגים חדשים בעולם, לתת מידע על אפשרויות הקנייה ובעיקר איך לקנות בזול ומכל מקום בעולם.
על המותג (שבאמת ממש עוד קצת אני אספר לכם עליו-מבטיחה!) שמעתי כבר המון המון זמן ממאפרים וגורואים ביוטיוב.
כולם טוענים שהמוצרים באיכות מעולה, מגוון ענק של צבעים והמחיר לא יקר.
חיפשתי המון דרכים לקנות את המוצרים און-ליין, ולא מצאתי כלום (אלא דרך האתר של החברה- רק בארה"ב ובאנגליה).
משום-מה חשבתי שיש להם חנות בברלין, וניגשתי לבדוק כדי לבקש מחברה שטסה בדיוק שתקנה לי.
סניף בברלין לא מצאתי, אבל מצאתי משהו אחר- הרבה הרבה יותר מפתיע!
המותג פתח חנות בארץ! החנות הראשונה נפתחה בקניון הזהב בראשון לציון.
מיקום משונה (אם כי בשיטוט שם גיליתי שיש המון חנויות שוות אז כבר לא צחקתי יותר), אבל איזה מזל שאני פעמיים בשבוע נוסעת ללימודים במכללה למנהל! היה לי ברור שביום הלימודים הכי קרוב אני נוסעת לשם לבחון את הסחורה מקרוב.

אז גבירותיי ורבותיי, ללא עיכוב נוסף, קבלו תיאור מפורט על החנות והמוצרים של חברת אינגלוט (INGLOT)

אינגלוט, מבט מבחוץ


חברת אינגלוט נוסדה במקור בפולין, וכיום מונה סניפים ברחבי העולם- ניו יורק, וגאס, מילאנו ובעיקר המון מדינות ערביות (שבגללן חשבתי שלעולם לא יפתחו פה חנות...מזל שלא שאלו אותי...)
המוצרים הכי ידועים ונמכרים שלהם הם הצלליות, שכל מי שהשתמש טוען שהן פיגמנטיות להפליא, רכות כמו חמאה ונמרחות כמו משי. מעבר לכך המגוון של הצבעים והמרקמים הוא עצום! מעבר לצלליות, בחנות מוכרים הכל- מייקאפים, סמקים, קונסילרים, לקים, אודמים, עפרונות עיניים, עפרונות שפתיים, אייליינרים - והכל במגוון ענק של מרקמים וצבעים!
למשל בסמקים יש סומק באבקה, בג'ל ובקרם, יש מייק-אפ נוזלי, מוצק, מוס וכדומה.
ומכל סוג מגוון ממש רחב של צבעים! ממליצה לבחון את האייליינרים בג'ל, אני כבר בונה על הצהוב :)
בנוסף יש גם אביזרים כגון מברשות, ספוגיות וכדומה, אבל לא התעניינתי בזה כל-כך.


אינגלוט ישראל- לקים
דוגמא "קטנה" לכמויות הצבע שיש שם- לקים
אינגלוט, מבט מתוך החנות
מבט מתוך החנות

כשאני מגיעה למקום עם המון המון דברים ממש קשה לי לבחור, ולכן במרבית הזמן בחנות פשוט התלבטתי בקול עם המאפרת מה לקנות, ואני חייבת לציין שהיא הייתה מקסימה, סבלנית ומקצועית! (היי פרלה אם את קוראת את הבלוג...)
לפני שהגעתי ידעתי שאני רוצה להתנסות בצלליות ובפיגמנטים, והגבלתי את עצמי כי ידעתי שאין לזה סוף וניסיתי כן לשמור על מסגרת תקציבית כלשהי.

השלל!
לבסוף קניתי באמת 4 צלליות, פלטה ופיגמנט.
כשבדקתי באתר ראיתי שיש מספר שמות למרקמים והטקסטורות של הצלליות ולכן שאלתי בחנות מה הפשר, וזה ההסבר שקיבלתי:
EYE SHADOW- צללית מט רגילה
AMC EYE SHADOW- צללית עם תתי-גוונים, מעין צללית שמחליפה צבע בנקודות אור מסוימות
AMC EYE SHADOW SHINE- צללית עם נצנצים
למען האמת, זה ממש לא תואם למה שרשום באתר, ומעבר לזה, לא מצאתי בכלל את אותם מספרים שרשומים לי על האריזות באתר העולמי, וגם התיאור שונה. תעלומה! לכן אני באמת ממליצה להגיע לחנות להתרשם מהמוצרים כי כנראה יש שוני בין מה שמופיע באתר למוצרים בארץ. ובכל מקרה אין טוב ממראה עיניים, אז...
ונחזור לעניינינו. התלבטתי קשות בחנות מה לקחת, כי הכל נורא מיוחד ונורא יפה! רציתי בעיקר צבעים שאין לי בכלל ושיהיו מקוריים עד כמה שאפשר (לא יודעת אם בסוף קלעתי למטרה).
בנוסף, יש שם 2 אפשרויות לרכישה של צלליות: 
1. צללית מלבנית שמגיעה באריזה חד פעמית
2. צללית בקופסא עגולה
הצלליות המלבניות זולות יותר ונועדות לשימוש בפלטה בשיטה שנקראת בחברה "freedom system", כלומר- החופש לבחור ולהרכיב פלטות שונות. זה גם יוצא יותר זול מהצללית שמגיעה באריזה, אני אתעכב על המחירים בהמשך.
אני הלכתי על האופציה של פלטה וצלליות בנפרד, בעיקר בגלל המחיר, וגם רציתי להתנסות בפלטה שאומרים שהיא מאד מגניבה ונוחה.
בסופו של דבר, אלה הצלליות שקניתי:
השמות כבר כתובים בתמונה
ירוקה- PEARL 414
צללית בצבע ירוק עמוק וברק מטאלי
PEARL 414

סגולה- PEARL 441
גם היא צללית מבריקה עם גוון אולטרא-סגול
PEARL 441

קשת בצבעים טבעיים - RAINBOW 106R
3 צבעים ב"מלבן" אחד, בחרתי צבעים טבעיים בצבע גוף לטשטוש, העמקה של העפעף וכדומה
RAINBOW 106R
RAINBOW 106R swatch

כחולה- PEARL 428
טרם פתחתי אותה כי אני מתלבטת לגביה (לכן אין תמונה מקרוב ודגימת צבע). יש לי צבע דומה של מאק, לכן אני שוקלת להחליף אותה למשהו אחר.
גם היא בצבע כחול עמוק כהה עם גימור מבריק.


פלטת הצבעים מגיעה ריקה-
פלטה 4 צלליות

ובבית צריך לפתוח את הצלליות ולבנות את הפלטה איך שרוצים.
אני חייבת לציין שממש לא הצחתי להבין את פותחים את הצלליות, לכן הלכתי על האופציה הזריזה של סכין יפנית, וחתכתי 2 פסים לאורך ולרוחב. אח"כ שאר העטיפה יורדת בקלות, הידד!
איך לפתוח את האריזה

 את הצללית מכניסים לפלטה והיא מתמגנטת אליה (המגנט ממש חזק! מרגישים את המשיכה)

וככה נראית הפלטה שלי כרגע-
לפני ואחרי :)
בנוסף, קניתי גם פיגמנט. חיפשתי מאד צבע אוניברסלי, כזה שיכול להתאים להרבה צלליות ולא מגביל אותי לצבע מסוים (כמו פיגמנט ורוד למשל). אחרי ניסיונות רבים שלי ושל פרלה מצאתי את הצבע המושלם- לא לבן מדי, לא צהוב מדי. צבע קרמי עם נצנצים בגוונים שונים שישתלבו מצוין לדעתי עם כל גוון של צללית ויתנו לה נקודות אור.
ככה זה נראה, הצבע הוא AMC-PURE PIGMENT EYESHADOW 75

PURE PIGMENT EYESHADOW 75
PURE PIGMENT EYESHADOW 75 inside look
PURE PIGMENT EYESHADOW 75 swatch

החיסרון היחיד שמצאתי בפיגמנט הוא באריזה- הפיגמנט מגיע בלי "מסננת" בפתח (כמו בקופסת תבלינים, למשל) וזה יכול לגרום להוצאה של הרבה יותר מדי חומר עם המברשת.
בנוסף, אם הפלטה של הצלליות מרגישה ביד סופר יוקרתית, כבדה ועמידה, דווקא האריזה של הפיגמנט מרגישה עשויה מפלסטיק זול, עד כדי כך שאני מרגישה שאם אני אסגור את המכסה חזק מדי הוא ייסדק.
אבל אלה החסרונות היחידים שמצאתי בינתיים.

ואלה המחירים של המוצרים:
צללית מלבנית- 40 ש"ח
צללית מלבנית "קשת" (זו שמשלבת 3 צבעים)- 50 ש"ח
פיגמנט- 80 ש"ח
פלטה של 4 צלליות- 45 ש"ח
צללית עגולה- 69 ש"ח
אייליינר ג'ל- 80 ש"ח
לגבי השאר אני לא בטוחה מה המחירים כי לא בדקתי הכל. מרבית המוצרים נעים בין 40-120 ש"ח והפלטה משתנה לפי מס' הצלליות שניתן להכניס אליה.
לדעתי יוצא יותר משתלם לקנות פלטה וצלליות בנפרד. קראתי איפשהו שבחו"ל נותנים את הפלטות מתנה בכל קנייה, ואם כן זה חבל מאד! בנוסף, העלות של הצלליות בחו"ל, בפולין למשל, היא בערך 20 שקלים, אבל התמחור בארץ יחסית הוגן. אמנם הוא יקר אבל הוא דומה מאד למחירים בארה"ב (השוויתי באתר החברה) ולכן אני מניחה שהפער הוא בעלויות ייבוא.
אני ממליצה מאד להגיע לחנות (מי שראשון רחוקה לה יכולה לחכות עד שתיפתח חנות בת"א, וזה אמור לקרות בקרוב).
אבל אין כמו מראה עיניים והחנות באמת מאד חווייתית! העושר העצום והמגוון של הצליות יבלבלו כל אחד כמעט...
בנוסף גם המוכרות ממש מקסימות ואדיבות, הן ממש התלהבו שאני מכירה את המותג. פרלה איפרה אותי עם קונסילר "מאיר" לעיניים שנראה מעולה, אבל אמרתי לה שכרגע זה טו מאץ', אבל שלא תדאג יש לי עוד שנתיים לסיום התואר, אז בטח יראו אותי שם עוד כמה פעמים...

תספרו לי גם אתן אם הייתן בחנות ומה קניתן, ומי שרוצה שאבוא איתה- אני אשמח! ;-)

**עדכון**
אני חייבת לכם עדכון על הצללית שהחלפתי.
ובכן, אני ואחותי נסענו יחד ולקחתי את הצללית הזו בצבע PEARL 420
מעין סגול-אפור-כסוף, צבע הורס לכל הדעות!

PEARL 420

אפילו הספקתי להתאפר איתה ב-2 הזדמנויות:

1. מראה סגלגל קליל-
מראה סגלגל בהיר

2. מראה סגול-מעושן לערב-

מראה סגול-אפור מעושן



אני מניחה שהאיכות של התמונות לא הכי משקפת כי צילמתי את עצמי וזה די קשה בעיניים עצומות!
אם מישהו מעוניין לדעת איך עשיתי את זה תכתבו בתגובות ואני אעלה מדריך.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה