יום שני, 12 במרץ 2012

חבילה עוברת

בשבילי, אין דבר יותר מרגש מחבילה שממתינה בדואר עם ניחוח של חו"ל...
בייחוד אם אלה מוצרים שלא ניתן להשיג בארץ :-)
לכן שימח אותי מאד כשקיבלתי 2 חבילות בהפרש של יומיים עם מוצרים שממש חיכיתי שיגיעו ואוכל לנסות אותם כבר!
ייה! זה הגיע

וזה השלל (מימן לשמאל)- שמן טיפולי של מקדמיה, קרם טולריאן ריש, סמקים ומברשת של דניאל סנדלר

את החבילה הראשונה קיבלתי מאתר שהזמנתי ממנו לראשונה ונקרא Escentual. המוצרים שהזמנתי הם קרם טולריאן ריש שקראתם עליו בפוסט הקודם (של לה רוש פוזה) ומוצרים חדשים שממש, אבל מ-מ-ש התלהבתי כשראיתי אותם- Watercolour blush מבית Daniel Sandler.
לא שמעתי בינתיים על אף אחד בארץ שמכיר את המותג (והאיש והמאפר שעומד מאחוריו) אבל Pixiwoo ו-Goss לא מפסיקים לשבח אותו ולהשתמש במוצרים שלו בהדגמות איפור, ואחרי שחרשתי את האינטרנט כדי לראות הדגמות צבע (יעני Swatch...)  החלטתי לבחור בשני צבעים כהתחלה-
POP- צבע ורוד עם ברק. זה צבע במהדורה מוגבלת שמצאתי רק באתר הזה, שנועד לתמוך בקרן לחולי סרטן. היות והנושא הזה קרוב ללבי, חשבתי שיהיה נחמד לבחור בצבע כל כך יפה ועל הדרך לסייע למלחמה בסרטן (באופן כזה או אחר). לא ככה? :)
ICING- צבע שנועד יותר להארה ופחות לשימוש כסומק. זה "שימר" בצבע ורוד כסוף, שנועד להנחה בעיקר על עצמות הלחיים, גשר האף, עצם הגבה וכו'. היות ויש לי עור מאד בהיר הצבע מתמזג טוב על עור הפנים ולא נראה "חייזרי".

מימין לשמאל- ICING, POP והמברשת

וככה זה נראה על היד- ICING, POP
אני חייבת לציין שסומק זהו המוצר המועדף עליי (לדעתי יש לי בין 20 ל-30 סמקים במרקמים שונים- אבקה, קרם וג'ל) אבל על סומק שמגיע בנוזל טרם שמעתי עד המוצרים הללו, ולמען האמת זה ממש ריגש אותי לנסות מוצר שונה לחלוטין מכל מה שקיים בשוק! כי לפעמים קצת נמאס לי שכל החברות ממחזרות מוצרים וזה בעצם More of the same...
בנוסף, קניתי גם את ה- Water brush שדניאל ממליץ להשתמש בה עבור הסמקים הנוזליים (ובאתר היא עלתה רק 5 פאונד במקום 15, אז ברור שלקחתי גם אותה).
רואים שכבר השתמשתי בה...
לגבי ביקורת, קשה לי עדיין להעיד לכאן או לכאן. זו ללא ספק דרך שימוש שונה ממה שאני רגילה אליה, אבל זה מאד נחמד וגימיקי. צריך לעבוד מהר עם החומר וקצת קשה לשלוט בו, הוא נוטה להתפשט לכל אזור הלחיים ולא רק איפה שמניחים אבל אני מניחה שעם קצת אימון נתגבר גם על זה.
המברשת נהדרת!!! צפופה מאד, אבל גם רכה, נעימה וגמישה, ממש נח לעבוד איתה!
בינתיים השתמשתי בסמקים רק בשני ערבים במהלך הסופ"ש אז טרם גיבשתי דעה. אבל לדעתי המוצר פחות עמיד ממה שדניאל מתאר, כי כשרציתי לנקות את היד אחרי הצילום זה ירד תוך שנייה בעזרת מגבון לח, אז אני מניחה שזה לא הסומק הכי עקשן בעולם, אבל צריך לבחון אותו במהלך היום. אני אעדכן!

החבילה השנייה שהגיעה הוזמנה מהאתר האהוב סטרוברינט והכילה את המוצר Healing oil treatment מבית Macadamia.
היות ואני במגמת הארכת שיער אחרי הרבה שנים, חיפשתי חומר מטפח שבאמת ידאג שהשיער שלי לא יראה מוזנח, עם קצוות מפוצלים וכדומה (כי אני עוברת משיער קצר מאד לשיער ארוך וזה תהליך שלוקח זמן). שיטוטים מקריים ביוטיוב הביאו למסקנה שכל הגורואיות שאני אוהבת ויש להן שיער ארוך משתמשות במוצר הזה ומהללות אותו- טיפאני, ג'וליה, אל וכדומה. לכן החלטתי שמה טוב להן יהיה מעולה גם בשבילי, והזמנתי (רק חבל שכמה ימים אחרי שכבר הזמנתי סטרוברינט החליטו לעשות מבצע גורף של 10% הנחה על כל מוצרי השיער. לי זה מבאס אבל לכן זו הזדמנות להזמין משם מוצרים בהנחה!)
טרם ניסיתי את המוצר כי הוא הגיע ממש היום, אבל צילמתי דגימה קטנה של איך השמן נראה-

זה שמן במרקם קליל (הוא די נוזלי, הייתי צריכה גם לוודא שלא ינזל על הרצפה וגם לצלם ביד אחת יציבה- ריספקט!),
ויש כמה דרכים להשתמש בו: להניח על השיער כ-20 דקות לפני החפיפה ואז לשטוף, להוסיף כמות קטנה למרכך שיער או מסכה לשיער ולמרוח, לחכות כמה דקות ואז לשטוף, או למרוח על קצוות השיער לאחר החפיפה (בחברה טוענים שבדרך הזו החומר מפחית את זמן ייבוש השיער ב-30-40 אחוז...whatever...).
עוד לא ניסיתי אבל אני בטח אמרח אותו לאחר החפיפה. אעדכן אתכם איך זה מתקדם :)

יש לי המון פוסטים שתכננתי לפרסם לפני הפוסט הזה אבל כל כך התרגשתי שהייתי חייבת לשתף. כל השאר יחכו...

המשך יום מעולה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה